czwartek, 19 września 2013

19.09.2013

Hej, ostatnio z braku czasu zaniedbałam obecność na blogu, ale czas nadrobić zaległości :)! Pod ostatnim postem http://iza-onmyway.blogspot.com/2013/09/mix-inspiration.html dostałam komentarz z prośbą o wstawienie ciekawych strojów na imprezę z okazji 18 urodzin. Do sprawy postarałam się podejść poważnie  , więc wstawiam kilka fajnych inspiracji strojów. Mam nadzieje ze znajdziesz coś dla siebie .
                                                                                                                                               








Iza:)

5 komentarzy:

  1. Te buty na 4. zdjęciu od góry są zajebiste :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog, ale wolałabym żebyś dodawała więcej swoich fotek ;) ~Kornelia

    OdpowiedzUsuń
  3. ta stylizacja z bluzką w paski niby prosta, a jaka wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  4. mi bardzo podoba się pierwsza propozycja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo bardzo ciekawych propozycji :)
    Zapraszam na konkurs DASH44
    http://mildclouds.blogspot.com/2013/09/urodzione-niespodzianki-1-konkurs-dash44.html
    i wiele innych...

    OdpowiedzUsuń